”Jag har Aspergers”-knappar tillgängliga

Nu kan ni beställa knapparna nedan från lokalföreningen i NV Skåne. De kommer också att finnas på bokbord som distrikt Skåne har vid föreläsningar osv.

För beställning, kontakta Theres på theresgustafsson@hotmail.com. Knapparna är ca 4 cm i diameter och kostar 20kr styck.

 

 

 

About Theres

Administratör. Mamma till en neurotypisk flicka och en pojke med autism och utvecklingsstörning. Aktiv i NV Skånes lokalavdelning.

One response to “”Jag har Aspergers”-knappar tillgängliga”

  1. Anders D H Pemer says :

    Jag skulle kunna tänka mig en ”Jag har Aspergers – krama mig gärna!”🙂

Kommentera

